Přes Tasmanské moře a zpět

je to jako navždy vzhledem k tomu, že náš poslední deník Instagramu se toho tolik děje. Díky mnoha důvodům – v neposlední řadě jsou naše stránky hacknuty a odebírány offline, když byly opraveny – na blogu jsme byli trochu tichí. Ukázalo se však, že jsme na Instagramu byli rušnější než kdy jindy, takže vám musíme tento týden hodně říct.

Vynikající vírová cesta na duchu Tasmánie dala našim telefonům a vačce tolik, na které se více podíváme, toto vydání našeho IGD je docela velké, takže se posaďte, kopněte zpět a užívejte si potěšení z pohledu!

Dnes ráno, než se vydáme do Melbourne na plachtu na nově zrekonstruovaném duchu Tasmánie, jsme na přístavu v Sydney a užíváme si vzácný kousek slunečního svitu. Je to skutečný omračovač tady na vodě dnes, ale o víkendu se očekává, že Merkur vystřelí … nejlepší načasování je mezistátní, že?!

Všichni na palubě! Právě se chystáme plavit do Tasmánie a Slunce se postavilo na krásnou show nad Port Melbourne. Jsme opravdu nadšeni o naší plavbě přes Tasmanské moře. Nikdy předtím jsme nebyli na duchu Tasmánie, takže se těšíme na prozkoumání.

Obě Spirit of TAS lodě dostali obličejový výtah s více miliony dolarů s novými bary, stravovacími možnostmi, kabinami a sezením. Našel jsem toto video o veškeré práci, kterou odvedli. Milujte trochu timelapse.

Je to velmi brzy start po krásně mírovém přechodu. Devonport na severu Tasmánie je zahalen v mlze a naše cesta k snídani je prostě senzační – dokonce i pro tyto opotřebované oči.

Naše první zastávka na silnici je do kavárny Christmas Hills Raspberry Farm. Jídlo, které zde dělají – kromě čerstvých malin, které můžete získat – je chutné. A mnoho nabídky zahrnuje jejich maliny v nějaké nebo jiné formě. Toto je snídaně houby, pošírované vejce a grilovaného rajče s malinovou holandskou, snídani paní Romance!

Naše břicha jsou plné a my jsme znovu na silnici. Zpátky v Devonportu jsme se zastavili a podívali se na maják zde. Pohledy jsou úžasné … kromě toho, že se podvádějí do cesty naší fotografii!

Zastavili jsme se ve městě Penguin na naší cestě do Stanley v Tasmánii na severovýchodě. Je to legrační městečko a věrné australskému zvyklosti, které mají svou vlastní velkou věc. Vhodně se jedná o velký tučňák (vlevo).

Další zastávka je ve Wynyardu, kde můžete získat výjimečné ryby a hranolky. Jezdíme trochu navíc na stolní mys, kde jsou vyhlídky přes moře a východ vynikající. Je tu další maják, který stojí za to také vypadat.

A tady jsme. Stanley. Je to stále trochu chladno na ponoření nebo opalování na pláži, ale ořech je skutečná podívaná. Je to zbytky sopečné zástrčky, která tvořila miliony let a nyní se po noze posouvá přes malé město Stanley. Můžete projít maticí pro některé vynikající výhledy kolem, i když sedací výtah trochu usnadňuje stoupání.

ED: Tato fotka je v současné době naší nejvyšším výkonem na Instagramu s více než 1600 lajky a téměř 35 komentáři. Děkuji všem, kterým se tento výstřel líbil – je to opravdu náš měsíc!

Dnes večer trávíme ve Stanley. Toto je @VDL Stanley; Starý dům Bluestone, který byl rozdělen do tří samostatných místností. Tento luxusní butikový hotel je úžasně navržen a myšlenka a dekorace uvnitř je naprosto krásná. To musí být jedna z nejstarších budov, v nichž jsme zůstali v Austrálii.

Výhledy z našich oken na pláži vpředu a z ořechu za nimi jsou ohromující.

Dnes jsme se po skvělém jídle v hotelu Stanley včera v noci vyrazili dolů do Launcestonu.

Dnes večer zůstáváme ve dvou dvou dvou bytech ve městě. Můžete si rezervovat jejich webové stránky nebo prostřednictvím Stayz – a víte, co si myslíme o Stayz! Náš byt nebo byt je krásný s tak vynikající úrovní pozornosti k detailům.

Než se však přihlásíme, rozhodli jsme se zastavit v Josef Chromy, jednom z Launcestonových slavných vinařství. Oběd, který máme sem, je úžasný, takže se ujistěte, že toto místo zkontrolujete, pokud přijdete k Lonnymu!

Dnes odpoledne jsme se zastavili v Cataract Gorge. Je to vynikající část krajiny Launceston … a ten lanovka je nejdelší na světě!

Areály jsou plné pávů a řeka a most, které tvoří tuto rokle, jsou úžasné.

Dnes večer zkoumáme noční život Launcestona. Jsme tak extatičtí, že jsme byli doporučeni Geronimo – aktuální bar, který se zde otevře. Je to další skvělý příklad tasmánského stylingu a cítí se mnohem víc jako úhledný bar Sydney, než to, co jsme očekávali celou cestu tady.

Toto místo opravdu milujeme a trávíme tu mnohem více času, kdybychom mohli.

Dnes je pro nás velmi zvláštní den. 15. září označuje den, kdy jsme se setkali. A letos křídy do 15. roku jsme měli to potěšení oslavit toto výročí.

Paní Romance našla tuto fotografii, když jsme se zabalili na náš krok druhý týden. Vypadám napůl stonovaný, ale paní R je jako senzaceional jako vždy.

Naše poslední noc v Tasmánii je tady (Hobart – ne tato hromada sněhu). Vyšplhali jsme (v našem autě) na Mount Wellington, který se vědí nad Hobartem a okolní krajinou. Je tu stále dost chladný na sníh, což je novinka. Nemyslím si však, že novinka bude trvat dlouho!

Procházky a rozhledny kolem Mt Wellington jsou úžasné. Stojí to za jízdu a chlad.

V hotelu Salamanca Wharf jsme měli nejlepší noční spánek. Jaké krásné místo. S tímto místem jsme neuvěřitelně potěšeni – a miluji stohovač auta, který zde mají! #GeeKingoutoverParking

Možnost snídaně je neochvějná, když se na našich sedadlech v kavárně Salamanca Wharf před naším hotelem vyčistíme. Zaměstnanci zde a v hotelu jsou vynikající a nechávají nás s vynikajícím dojmem Tasmánie.

Rozhodli jsme se, že jsme se vydali poněkud odlišnou cestou zpět na sever do Devonportu a naší noci plachtění na duchu Tasmánie. Jízda kolem Velkých jezer v Tasmánii je něco, o co se má žasnout. Miluji tuto jednotku – i když by to vůbec pršelo nebo sněžilo, příběh by mohl být jiný!

Výhledy na jezera a skrze tuto izolovanou část ostrova jsou ohromující.

Je tedy čas se rozloučit s Tasmánií, ale s takovými názory – a milionem dalších – vsadím se, že se brzy vrátíme!

Zpátky v Melbourne po dalším úžasně klidném přechodu v pohodlí našeho ducha kabiny Tasmánie se cítíme povinni získat výstřel z nějakého Melbourne Street Art a kávy. No, bez toho by to nebylo Melbourne, že?

Jak ses měl? Je to, jako bychom se museli dohonit! Řekněte nám, co se s vámi děje v komentářích níže!