Koh Phangan, Thajsko – zažívání Full Moon Party

v mém posledním blogu, který jsem napsal o Full Moon Party, kterou jsme se zúčastnili; To, co jsem si myslel, že se setkáme, co jsem si myslel, že očekáváme (hlavně to nenávidíme). Neberu zpět všechny negativní věci, které jsem o tom řekl; Ano, stále existovala ta strašná nadšená/trance hudba; Ano, mnoho lidí dělalo drogy; Ano, mnoho lidí bylo stále až do následující noci; Ano, bylo tam spousta mladších lidí. Ale ukázalo se, že je to jedna z nejlepších věcí v Koh Phanganu!

Našli jsme však hudbu, která se nám líbila, měli jsme noc bez drog tím, že jsme se drželi Red Bulls, Bacardi a Juice, šli spát, než přišlo slunce a našlo několik skvělých lidí, s nimiž se mohli setkat. Ve skutečnosti to [ukázalo se, že je jedna z nejlepších večírků, na které jsme byli, a je to jedna z nejchladnějších věcí, které v Thajsku dělají.

Pláž byla lemována bary, z nichž všechny se vysypaly na písek a hrály různé druhy hudby. Na pláži byly zřízeny masivní reproduktory a lidé byli kdekoli – tato strana měla asi 20 000. Našli jsme bar (kaktus), který hrál docela dobrou hudbu, takže jsme na noc na tu noc, kdy jednou za čas jsme nechali do ulic, abychom doplnili náš nápoj s kbelíkem na hrad s pískem, nebo si dostali nějaké pivo ze 7- 11.

[widget id = ”krátké kódy-ultimate-5 ″]
Černá světla byla kdekoli, takže všichni lidé na sobě měli zářící klobouky, žhavé tyčinky a zakryli svá těla barvou na těle černého světla. Také jsme se toho podíleli. Nick měl na sobě kuličkovou čepici vyrobenou z žhavých tyčinek, doplněnou odpovídajícími masivními, veselými slunečními brýlí jeho ruka.

Měl jsem na sobě tílko, takže Nick namaloval masivní kanadskou vlajku přes horní část mé hrudi, nechal jsem malované paže cestovními věcmi a měl na sobě klobouk Fedory, který byl dříve namalován stejnou zářící barvou – obecně jen návrhy a Řeklo to Full Moon Party (to byl teprve další den, když jsem vystřídal, že jsem si uvědomil, že to řekl „2011“ místo roku 2012!).

úplněk … bude to skvělá noc

Strana byla výbuchem. Všichni zastupovali své země hlasitě a hrdí. Kanaďané byli v plné síle. Někdo vymyslel vlajku pomocí masivní bambusové hůlky jako personálu a na konci toho jsme měli kanadskou vlajku, potkali jsme tu noc tak spoustu krajanů, všichni se stejnou vlajkou těla nebo „kanadským‘ eh? “ napsáno všude.

Švédové také představovali docela tvrdě, všichni se vrhli po bočních ulicích na večírku zpívající v jejich jazyce, jejich modré a žluté vlajky se zobrazovaly všude po jejich tělech. Brazilci se choulili po celé ulici, paže kolem druhého, skákali nahoru a dolů a zpívali v portugalštině… doplněné fotbalovými dresy namalovanými na hrudi a zádech, typické!

☞ Viz také:

Nejlepší věci v Bangkoku – naše Top 13!

Co dělat v Chiang Mai – Nenechte si ujít těchto 17 věcí

Backpacking Thajsko – maximální cestovní průvodce

Místa k návštěvě v Thajsku – našich 15 nejlepších tipů

Co dělat v Thajsku – to jsou top 25!

Izraelci, kteří obvykle dominují na ostrov, se všichni objevili a převyšovali všechny tam. Lidé z různých zemí a závodů navzájem obdivovali umělecká díla, žertovali, tančili a smáli se spolu, bylo to úžasné.

Nakonec jsme zamířili domů kolem 5:00 ráno, kdy jsem si uvědomil, že vačka, kterou jsem nosil celou noc, byla Mia. Byl jsem vykuchaný. Všechny obrázky z té noci byly tam, některé obviňující, jiné ne. Všechny vzpomínky, důkazy a dobré časy jsou pryč, pravděpodobně pohřbeny v písku nebo vyplaveny na moře.

Možná je to nejlepší. Jak můj moudrý táta řekl: „Možná to, co se stane v Thajsku, musí zůstat v Thajsku“. Takže všichni budete muset použít své představy k představení této epické strany. Byl to jeden pro knihy.

Následující ráno jsme se probudili, barvy těla upečené na kůži, píst všude kolem nás, převalili se a šli se podívat na krveprolití z noci předtím. Pláž byla posetá lahvemi na pivo, brčka, převrácené kbelíky na hrad s pískem, trička a tak spousta žabků. Byli jsme vyčerpaní a hlad, takže den byl stráven obecně ležením na pláži a chodil jsme na zvláštní plavání. Vzali jsme motorku na policejní stanici, abychom zjistili, zda byla naše vačka obrácena, bez štěstí.

Nic jako chvění melounu, aby vyléčil kocovinu

Následující ráno jsme byli nahoře v 5:00, abychom cestovali z Koh Phangan do Kuala Lumpur v Malajsii. Sbalili jsme si tašky a rozloučili se s naší chaty, místem, které bylo naším domovem téměř měsíc.Bude to velmi dlouhý cestovní den.

Mít rád? Připnout! ?

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou spolupracovníkem Amazonu a také přidruženým společností pro některé další maloobchodníky. To naznačuje, že vyděláváme provize, pokud kliknete na odkazy na našem blogu a nakupujete od těchto maloobchodníků.